"Bbdah"

Kadang-kadang mengena, kadang-kadang tidak…

Pendrive Oh Pendrive!!!

Posted by suhardi on 21 February 2008

Kenangan Terindah

 

20hb Feb. Kenangan terakhir dgn pendrive aku yang menyimpan segala kerja-kerja aku selama empat semester aku kat USIM. Tak tahu tercicir kat mana lew…Tekanan betulll..,,Segala pict. untuk Usim Today pun ada dalam 2..arghhhh….Gambar sehari bersama wartawan pun dok dlm tu..Nampaknya hantar ‘report’ tanpa pic. laaa…Dah cari merata tempat yang aku singgah…Harap-2 akan ku ketemui kembali pendrive aku tu. AMIN……

One Response to “Pendrive Oh Pendrive!!!”

  1. nurul said

    lor ciannye..sabor la..nti bli baru

Leave a Reply

 
