"Bbdah"

Kadang-kadang mengena, kadang-kadang tidak…

Kisah dalam sebuah bas

Posted by suhardi on 23 March 2008

Seorang lelaki yang sengau naik ke sebuah bas lalu bertanya kepada pemandu bas “Vang… vas nih fegi hamfang ke…?”  (bang, bas ni pergi ampang ke?).Pemandu bas itu berdiam diri. Marah kerana tidak dilayan, lelaki sengau itu pun turun dari bas.Seorang lelaki lain di belakang pemuda sengau tadi pun bertanya  kepada pemandu bas itu. “kenapa awak diam tadi? kesian dia…”Pemandu itu pun menjawab: “Masham mana haya nak hawab…. haya hun hengau hugak.. hanti hia hata haya hehek hia  hulakk!!!……..”(macam mana saya nak jawab.. saya pun sengau jugak.. nanti dia kata saya ejek dia pulak!!!)….

8 Responses to “Kisah dalam sebuah bas”

  1. budak comei said

    ish3….begitu ceritanya..

  2. siti sofia said

    hehhe..lawak plak..
    Tapi patutnye pemandu bas tu jawab je…sebab sengau sama sengau..mesti diorg faham…

  3. suhai said

    bagus jgak drebar bas tu..kalo x nati kn x psl2 gaduh.

  4. leenamoy said

    hehehe
    thnks sbb gembirakan hti kau hehehe
    mggeletek prt aku dah ni

  5. erny suhaida said

    hehe…pandai tul driver 2 jaga hati perasaan org…
    tp 2 la…msti laki yg bertanya 2 kata pmndu bas 2 sombong….
    org tanya xnk jwb…
    dat’s y kdg2 kita xmmpu nk jg hati sume org…
    niat baik leh disalah ertikan…..
    mcm2 la dunia ni…………..

  6. silvear said

    Suami : Kenapa Sayang menangis?
    Isteri : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
    Suami : Buku apa?
    Isteri : Buku bank abanglah..

  7. kelkatu said

    hehehe…hawak huhak hite nie (lawak jugak cite nie)..haha

  8. hairul said

    kalo cmtu ssh laa pnumpang tu nk nek bas.. nnt kn drebar x paham.geng2 dia je laa yg paham jiwa,hohoho.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: